shopping-bag-white-svg
keyboard-white-svg
image

International Management

The Process of Internationalization and Market Entry Strategies

Bewertung abgeben
Artikel-Nr.: G223WY8
EAN: 9783662658697
Auf Lager:
1
Zustellung: Fr, 29.11.2024
Versand: Kostenlos
-12.6 %
CHF 146.00
CHF 127.63
Beschreibung
This textbook for students and practitioners offers answers to the most important questions and challenges of international management. The main topics are presented and discussed on three levels: (a) the macroeconomic and institutional environment o...
Spezifikationen
Inhalt
Thema:
  • Betriebswirtschaft: Internationale Wirtschaft & Management
  • Betriebswirtschaft: Managementtechniken
Sprache:
  • Englisch
Publikation
Auflage:
  • 1
Erscheinungsdatum:
  • 27.10.2022
Erscheinungsland:
  • Deutschland
Produktform
Format:
  • Fachbuch
Seiten:
  • 340
Abmessung:
  • 24 cm (Höhe)
  • 16 cm (Breite)
Gewicht:
  • 584 g