shopping-bag-white-svg
keyboard-white-svg
image

Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition

Building, Measuring, and Managing Brand Equity, Global Edition

Bewertung abgeben
Verlag:
Pearson
Artikel-Nr.: ZLE66ZR
EAN: 9781292314969
Auf Lager:
6
Zustellung: Do, 26.12.2024
Versand: Kostenlos
-14.1 %
CHF 84.60
CHF 72.68
Beschreibung
For courses in brand management. Create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity. looks at branding from the perspective of the consumer, ...
Spezifikationen
Inhalt
Thema:
  • Betriebswirtschaft: Marketing & Vertrieb
Sprache:
  • Englisch
Publikation
Auflage:
  • 5
Erscheinungsdatum:
  • 15.08.2019
Erscheinungsland:
  • Grossbritannien
Produktform
Format:
  • Fachbuch
Seiten:
  • 624
Abmessung:
  • 27 cm (Höhe)
  • 21 cm (Breite)
  • 2 cm (Tiefe)
Gewicht:
  • 1287 g