✓ Schweizer Online-Shop
shopping-bag-white-svg
keyboard-white-svg
image
Erhältlich:
Nicht auf Lager
Buch (Hardcover): Fachbuch

The EDM Handbook

Produkt bewerten
Unsere-Artikel-Nr.: 27R5PP3
EAN: 9783446420465
Erhältlich:
Nicht auf Lager
Zustellung: Di, 23.12.2025
Versand: Kostenlos
-9.2 %
CHF 66.–
CHF 59.90
Beschreibung
Ideal for any manufacturing engineer, designer, operator, machinist, or toolmaker who wants to learn all the secrets of Electrical Discharge Machining, this important book reveals EDM's unique capabilities and provides the reader with a clear underst...
Spezifikationen
Sprache
  • Englisch
Autor
  • E. Bud Guitrau
Thema
  • Maschinenbau: Allgemein
Auflage
  • 1
Erscheinungsjahr
  • 1997
Erscheinungsland
  • Deutschland
Format
  • Buch (Hardcover)
Detailformat
  • Pappband
Anzahl Seiten
  • 312